Friday, September 08, 2006

Wahlou


Le Boqueron. Decouverte de Leader Price et de ses petits prix, meme les glaces à la mangue. La France qui bat l'Italie. Laurent Ruquier, le roi de la blague, est de retour. On est tous content de retourner à l'école.

- Luke ft. Petey Pablo & Pitbull - Holla at cha homeboy
- NORE ft. Petey Pablo & Too Short - You can't fuck with us

The Boqueron. Discovering Leader price and their cheap prices, even mango ice creams; France winning over Italy. Laurent Ruquier, king of jokes, is back. We're all happy to get back to school.

15 comments:

JJ said...

Where can you get this hat??

B.J. said...

In Alife shops.

B.J. said...

By the way I really love your blog.

JJ said...

thanks..nice work over here too..

Anonymous said...

quel blog à la con, c'est le fluokids du pauvre ici ?

Anonymous said...

mince, v'la les rageux qui passent par là maintenant.

B.J. said...

C'est exactement ca. T'as tout compris.

Anonymous said...

nikez vos races les fils a papa

Anonymous said...

Les belles casquettes. La sociologie en force à Bordeaux. Le resto en face de la sortie de Montaigne.
Les chaussettes bien remontées dans les slip ons.
Putain, mais c'est toi qui sort ?
Merde, je te voyais plus petit.
Et ailleurs.
Allez, j'oublie. Il est bien ton blog.

B.J. said...

Non je ne suis pas petit, non je ne suis pas ailleurs, oui je suis à Montaigne, oui j'aime bien remonté mes chaussettes dans mes slip ons noires.
La seule question est qui es-tu ?

Anonymous said...

Juste un vieux (no homo) qui te voit passer et qui se dit mais oh mon Dieu c'est le mec de Glamorama. Je sais pas, je l'ai senti dans ton regard.
Non, dans ta casquette en fait.
Si tu as vu des vans velcro noires et une tête de sociologue en congrès à la terasse de ce restaurant sympathique, tu m'as vu.

En même temps on s'en fout hein. C'était juste histoire de confirmer cet instant d'intuition prononcée.

hianta said...

putain cette histoire défonce, sociologue tu défonce, BayJay tu défonce, oh mon dieu.

Anonymous said...

good evening dudes. I'm actually into shoes and I had been digging as far as something that particular brand. The prices seeking the shoes were around 180 pounds on every site. But completely I found this locate selling them someone is concerned half price. I absolutely like these [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will definetly order these. what do you think?

Anonymous said...

good evening dudes. I'm honestly into shoes and I had been digging for the sake of that meticulous make. The prices due to the fact that the velcros were around 230 dollars on every site. But completely I base this location selling them for half price. I in reality want these [url=http://www.shoesempire.com]gucci sneakers[/url]. I will absolutely order those. what do you think?

Anonymous said...

good day fellas. I'm actually into shoes and I was searching allowing for regarding that meticulous model. The prices due to the fact that the boots were all over 320 dollars on every page. But finally I bring about this location selling them for half price. I absolutely like these [url=http://www.shoesempire.com]gucci sneakers[/url]. I will absolutely buy those. what can you say about it?