Wednesday, July 26, 2006

Fred Perry, c'est un anglais.

Daniel, de l'île de la tentation, arrete le jeu. Il a répondu à ses questions. Dans la foulée, il demande Berangère en mariage. Crazy dingo le type. Brice ne fait toujours pas de site pour ses photos. Non. Au lieu de ça il fait des posts avec des photos de Tee Bathing Ape.

- Pharrell Williams - Eye Water (Prod. Cassius)
- Basement Jaxx - Get Me Off (Peaches Mix)

Daniel from the Ile de la tentation, stops to play. He answered all his questions. Then, he asked Berangere for marriage. Crazy dingo this guy. Brice is still not doing a website for his photos. No. Instead of this, he's writing posts with pictures of Bathing Ape Tees.

2 comments:

Anonymous said...

Hello Friend! I just came across your blog and wanted to
drop you a note telling you how impressed I was with
the information you have posted here.
Keep up the great work, you are providing a great resource on the Internet here!
If you have a moment, please make a visit to my christmas music lyrics site.
Good luck in your endeavors!

Brice said...

AH putain j'y ai repensé hier à ce site. Ca commence à me faire chier parce qu'il faut faire un .com et qu'il faut payer et qu'à chaque fois je me dis "allez le mois prochain, là je vais garder ça pour la bouffe" (oui la dèche).
Je voulais me faire un free aussi mais j'ai jamais reçu les coordonnées pour le faire (tu sais par la poste là).

Enfin, un jour;